Kauden boostilaiset jälleen äänestetty!

Vuoden toinen Kauden boostilaisäänestys suoritettiin ennen kesälomakauden alkua. Tällä kertaa molemmissa kategorioissa palkittiin tuplasti ansioituneita boostilaisia äänten mennessä tasan.

Kauden asiakasboosteiksi äänestettiin Juho Tella ja Simo Mäkinen sekä Kauden tiimiboosteiksi Marke Kylä-Liuhala ja Ari Oikari.

Asiakasboostit tehneet ansiokasta työtä asiakkuuksien parissa

Juhon työntekoa asiakasprojekteissa luonnehdittiin työyhteisön toimesta muun muassa sanoilla vakuuttava, taitava ja sitkeä. Myös henkilökohtaista ja asiakkuuden kehittymistä nostettiin esiin, sekä hyvän ilmapiirin ja huumorin ylläpitämistä haastavinakin hetkinä.

Simo on saanut kauden boostilaisäänestyksissä erityistä kiitosta avuliaisuudestaan työyhteisössä. Kiireisessäkin tilanteessa Simo osaa pitää yllä rentoa ja hauskaa ilmapiiriä ja ehtii olla työkaverille avuksi. Kuluneella jaksolla Simo ansioitui aktiivisen asiakaskontaktoinnin saralla, minkä johdosta työyhteisö halusi osoittaa erityiskiitoksensa äänestämällä Simoa asiakasboostiksi.

Tiimiboostit palkittiin hyvinvoinnin edistämisestä ja boostimaisesta meiningistä

Boostin koordinaattorina toimiva Marke äänestettiin tiimiboostiksi sanoin ”kuka muu muka”. Yhtenä kevään painopisteenä Boostissa on ollut työhyvinvoinnin yhteiskehittäminen, ja Marke on tehnyt arvokasta työtä kuunnellen kehitysehdotuksia ja vieden toiveita käytäntöön. Myös onnistuneissa tiimitapahtumissa ja liikuntavuorojen järjestämisessä Markella on ollut näppinsä pelissä:

”Boostissa on mukava toimia, kun hommat hoituvat ketterästi, ilman ylimääräistä byrokratiaa. Porukka on kivasti mukana tapahtumissa, ja toimistolla on leppoisa tunnelma. Pienilläkin asioilla saa työyhteisössä positiivista virettä aikaan!”

Toiseksi tiimiboostiksi äänestettiin keväällä täysipäiväisesti rakennuttamisen asiantuntijan tehtävään siirtynyt Ari saatuaan DI-opintonsa pakettiin. Ari on näyttänyt tiimityötaitonsa ottamalla vastuuta projektissa ja olemalla tärkeä tiimin jäsen antamalla tukea muille tiimiläisille. Aria äänestettiinkin boostimaisesta otteesta, joka ansaitusti toi tällä kertaa tiimiboostin tittelin.

 

Jatkamme Boostilla tänäkin vuonna perinnettä valita kerran kvartaalissa Kauden asiakasboostin ja Kauden tiimiboostin. Tunnustuksen tarkoituksena on kiittää koko tiimin voimin työssään erityisen hyvin onnistunutta työntekijää kuluvalla jaksolla.