Boostin markkinointiharjoittelijana aloitti Axel Valtari

Boostin markkinointitiimi sai huhtikuussa odotettua vahvistusta, kun markkinointiharjoittelijan tehtävässä aloitti Axel Valtari.

Axelin tehtäviin kuuluu asiakasviestinnässä avustaminen niin uusien kuin nykyisten asiakkaiden parissa, erilaisten markkinointikampanjoiden työstäminen sekä markkinointimateriaalien laatiminen.

Tutkimustiedon hyödyntäminen, tiimidynamiikka ja yksilöllinen mentorointi tekivät vaikutuksen

Aiempaa työkokemusta Axelilta löytyy niin ratkaisumyynnin, sisältömarkkinoinnin kuin asiakaspalvelunkin parissa esimerkiksi vakuutusalalla sekä laivanvarustamoalalla.

Boostissa Axelin mielenkiinnon herätti uudenlainen tapa kehittää rakennuttamisen ratkaisuja, jotka perustuvat vahvasti tutkimuksen ja innovaatioiden hyödyntämiseen.

”Boostin tiimidynamiikka ja mahdollisuus yksilölliseen mentorointiin, ja sitä kautta  mahdollisuus oman osaamisensa kehittämiseen oli myös syitä, miksi halusin osaksi Boostin tiimiä markkinointiharjoittelijan tehtävään”, hän kertoo.

Axelin tunnelmat työtehtävistä ja Boostista ensimmäisten viikkojen ajalta ovat pelkästään positiiviset. Axelin tavoitteena on päästä kehittämään pitkäaikaisia, kestäviä asiakassuhteita ja sitä kautta edistämään Boostin kasvutavoitteita.

Toisen polven futisfani

Axelin kauppatieteiden opinnot Hankenilla ovat loppusuoralla, ja valmistuminen kauppatieteiden maisteriksi häämöttää vuoden kuluttua keväällä 2024.

Tutustuimme Axeliin Boostin perinteisten tervetulokahvien aikana, ja saimme tietää, että hän on innokas englantilaisen jalkapallon seuraaja ja seurafani – jo toisessa polvessa.

”Vapaa-ajallani vietän myös mielelläni aikaa ystävieni kanssa niin urheilun kuin hyvän ruuan ja juoman parissa”, kertoo Axel.