Boostin asiakastyytyväisyys korkealla

Vuoden 2015 asiakastyytyväisyysmittauksen mukaan Boostin asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Boost Brothersin kanssa sekä liikkeenjohdon konsultoinnin että rakennuttamisen palvelujen osalta. Asiakkaista 93% arvioi yhteistyöhankkeiden joko saavuttaneen (53,3%) tai ylittäneen (40%) kaikki hankkeille asetetut tavoitteet. Jokainen vastanneista piti todennäköisenä tai erittäin todennäköisenä työskentelyä Boostin kanssa myös tulevaisuudessa, ja oli valmis suosittelemaan yrityksen palveluja myös muille. Asteikolla 1-4 asiakkaiden tyytyväisyys Boostin toimintatapaan ja asenteeseen oli 3,8. Kyselyyn vastasi 17 asiakasorganisaatiota.

”Lämmin kiitos asiakkaillemme arvokkaasta palautteesta toimintamme kehittämiseksi. Erityisen hienoa on, että niin moni asiakas innostui antamaan palautetta. Meille keskeistä on työskennellä siten, että asiakas on tyytyväinen. Lisäksi tavoitteenamme on, että tekijöillä on hyvä mieli, kun käy nukkumaan ja intoa aamulla, kun herää”, iloitsee Boost Brothers Oy:n toimitusjohtaja Juho-Kusti Kajander.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juho-Kusti Kajander, Boost Brothers Oy