Kiinan rakentamisen markkinat ja erityisesti suuret testihankkeet tarjoavat ajankohtaisia liiketoimintamahdollisuuksia uusille tuote- ja palveluratkaisuille esimerkiksi energiatehokkuuden ja tietomallinnuksen alueella. Myös kasvava määrä kiinalaisia tuoteosavalmistajia ja urakoitsijoita laajenee parhaillaan Euroopan markkinoille uusilla liiketoimintamalleilla ja kumppanuuksilla.
Boost Brothersin kumppaniverkosto laajenee Kiinassa. ”Yhteistyö paikallisten rakentamisen asiantuntijoiden, tilaajaorganisaatioiden ja esimerkiksi Tongji-yliopiston tutkijoiden kanssa mahdollistaa aiempaa ajantasaisemman markkinaseurannan ja tiedonhankinnan asiakkaillemme kotimarkkinoilla”, toteaa toimitusjohtaja Juho-Kusti Kajander.
Lisätietoja: Juho-Kusti Kajander, 040-750 2775