Boostin hankkeet onnistuvat, koska toimintaamme ohjaavat yrityksemme arvot.
Tiimimme panostaa asiakkaan toiminnan ymmärtämiseen ja jatkuvaan huolenpitoon. Haluamme luoda erinomaisen asiakaskokemuksen toimimalla sovitussa aikataulussa, miellyttävästi, kuunnellen ja pitämällä sisäisesti huolta siitä, että laatumme on ensiluokkaista.
Asiakastyytyväisyysmittauksien mukaan olemme onnistuneet tässä kiitettävästi. Tyytyväiset asiakkaat ja referenssit ovat tuoneet uusia asiakkaita.
Arvo 2: Hyvä mieli illalla, kun käy nukkumaan. Intoa aamulla, kun herää.
Boost on rakennuttamispalveluiden alueella alan ensimmäisiä itseohjautuvia organisaatioita. Boostilla ajatellaan, että työntekijät, joilla on hyvä mieli ja intoa, tekevät Boostin.
Hyvän mielen ja innon saavuttaakseen tiimimme on muokannut Boostista itseohjautuvan työpaikan. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Boostia kehitetään tiimin yhteisissä sessioissa, toisiin luotetaan, jokainen tekee päätöksiä ja kehittää itseään.
Kehitämme jatkuvasti palveluja omille työntekijöillemme. Niitä on tällä hetkellä kolme: toimiva perusinfra, viihtyisä työympäristö ja henkilökohtainen kasvu.
Arvo 3: Kansainvälisen kärkiosaamisen kehittäminen.
Historiamme aikana olemme toteuttaneet yli 500 tutkimus- ja kehitysprojektia asiakkaillemme, julkaisseet yli 50 kansainvälistä tieteellistä julkaisua ja luoneet verkostot rakentamisen kärkiasiantuntijoihin erityisesti Keski-Eurooppaan, Japaniin ja Yhdysvaltoihin.
Vuonna 2022 olemme yhteistyössä tilaajien kanssa kehittäneet ja vieneet käytäntöön uusia toimintamalleja esimerkiksi rakennushankkeiden laatu- ja kustannusohjaukseen, neuvottelupohjaisiin hankintoihin, kansainvälisiin markkinavuoropuheluihin, epävarmuuksien hallintaan ja hankkeen vaikutusten arviointiin.