DI Maiju Hirvonen aloitti 2.3 Boostissa rakennuttamisen asiantuntijana. Aiempaa kokemusta Maijulle on kertynyt asiakastyöstä ja suunnittelusta.
Raikas ilmapiiri
Maijua viehätti Boostissa erityisesti innovatiivinen ja raikas ilmapiiri, jossa asiakkaan tarpeet ovat keskiössä, unohtamatta kuitenkaan työntekijöiden hyvinvointia. ”Boostissa ymmärretään, että hyvinvoiva työntekijä pystyy palvelemaan asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla,” Maiju toteaa.
Uusinta tietotaitoa
”Boostin tavoitteena on löytää kullekin asiakkaalle juuri heidän tarpeisiinsa sopivat kustannustehokkaat ja laadukkaat ratkaisut ja uskon, että suunnittelijataustani ja kokemukseni asiakasvastuullisena toimimisesta tukevat hyvin tämän tavoitteen saavuttamista. Boostilaisilla on paljon rakennusalan uusinta tietotaitoa ja odotankin jo innolla, että pääsen oppimaan alansa ammattilaisilta”, Maiju kertoo.