Vuosien 2017 ja 2018 asiakastyytyväisyysmittauksien mukaan Boostin asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön Boost Brothersin kanssa. Asiakastyytyväisyysmittauksessa arvioitiin Boostin asiakasymmärrystä, asiantuntijuutta, toimintatapaa, asennetta, joustavuutta ja yhteydenpidon määrää. Kyselyyn vastasi 22 asiakasta. Asteikolla 4-10 asiakkaiden tyytyväisyys yhteistyöhön Boostin kanssa oli 9,53.
”Lämmin kiitos asiakkaillemme arvokkaasta palautteesta toimintamme kehittämiseksi. Erityisen hienoa on, että niin moni asiakas innostui antamaan palautetta. Meille keskeistä on työskennellä siten, että asiakas on tyytyväinen. Tiimimme panostaa kovasti asiakkaan toiminnan ymmärtämiseen ja jatkuvaan huolenpitoon”, kertoo Boost Brothers Oy:n toimitusjohtaja Juho-Kusti Kajander.